пятница, 6 октября 2017 г.

Спеціальні слова й вирази у власному висловлюванні



Теза
Я думаю…
Я вважаю… Мені здається, що….
На мою думку….
 На моє переконання….
Моя точка зору на цю проблему така:
Я цілковито згоден із тезою, запропонованою для твору
Я підтримую ( не підтримує, частково підтримую) думку, висловлену в назві твору
Мені здається, теза, запропонована для роздуму, помилкова
Я хотів би довести протилежне твердження…
Спростувати твердження…
На можу погодитись з думкою, яка звучить у назві твору
Аргументи
Я так вважаю, тому що….
Чому я так думаю? Тому що…
Аргументом на користь моєї думки може бути те, що…
Довести своє твердження я можу такими аргументами: по – перше, … по- друге…
 На користь моєї думки можу навести такі аргументи:
Моє переконання ґрунтується на тому, що…
Хоч моя думка, можливо, видається дивною, спробую переконати вас такими аргументами…
Приклади
Скарбниця світової ( української) літератури дає багато прикладів щодо порушеної проблеми. Так, …
На згадку приходить герой…
У зв’язку з порушеною проблемою хочеться згадати твір…
Яскравим прикладом саме такого розуміння… особисто для мене є твір… Проблема… є дуже актуальною, тому багато прикладів її розв’язання дає нам саме життя.
Говорячи про…, не можна не згадати…
Повертаючись до думки про…, можу навести такий приклад:…
 Як я вже зазначав,…
Щодо цього яскравим прикладом є образ… з твору…
Тема мого роздуму порушується у творі… Там …
Найкращою ілюстрацією такого розуміння проблеми є герой… з твору… Історія також дає багато прикладів…. Один із них…
 Згадаймо постать видатного…. Захоплює його…
Хоча мій власний життєвий досвід ще порівняно малий, можу сказати, що… Хочу навести приклад із власного життя…
Висновок
Отже, можна дійти висновку, що…
Підсумовуючи, можна зазначити:…
Таким чином, можна зробити висновок, що…
Отже, бачимо, що…
На завершення свого роздуму підсумую:
Вирази для зв’язку думок
По – перше, по- друге,.. Повертаючись до думки про…, хочу зазначити, що… Як я вже стверджував,… Як уже зазначалося,… Як можна побачити,… 

1 комментарий:

  1. Do you understand there is a 12 word sentence you can tell your man... that will trigger deep feelings of love and impulsive attractiveness to you buried inside his heart?

    Because hidden in these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's instinct to love, cherish and guard you with his entire heart...

    12 Words That Fuel A Man's Desire Instinct

    This instinct is so built-in to a man's mind that it will make him work better than before to love and admire you.

    Matter-of-fact, fueling this all-powerful instinct is absolutely important to getting the best possible relationship with your man that as soon as you send your man a "Secret Signal"...

    ...You'll soon find him open his heart and soul to you in such a way he haven't experienced before and he'll recognize you as the one and only woman in the galaxy who has ever truly attracted him.

    ОтветитьУдалить