пятница, 14 апреля 2017 г.

Контрольна робота Творчість В. Стефаника, Лесі Українки

Контрольна робота
Творчість В. Стефаника, Лесі Українки

Варіант І
Початковий та середній рівні (Кожна правильна відповідь оцінюється в 0,5 бала.) Продовжіть речення або визначте правильне твердження.

1.До громадянської лірики належить вірш Лесі Українки:
 А «І все-таки до тебе думка лине...»;
  Б «Все покинуть, До тебе полинуть...»;
  В «Contra spem spero!»;
  Г «Хвиля».

2. Про кого з героїв сказано у творі «Лісова пісня» Лесі Українки:
Гарний хлопець у червоній одежі, з червонястим, буйно розвіяним, як вітер, волоссям, з чорними бровами, з блискучими очима.
А Лукаш;
Б «Той, що греблі рве»;
В Перелесник;
Г «Той, що в скалі сидить».

3. У якому значенні розкривається символіка каменю у новелі «Камінний хрест»?
а) бездушності;
б) злиденності;
в) неродючої землі;
г) пам’яті.

4.Який літературний напрям властивий творчості В.Стефаника?
а) Імпресіонізм;
б) експресіонізм;
в) романтизм;
г) футуризм.

5.  Пригадайте, на кого перетворюється Лукаш, коли зраджує кохання Мавки.
6.Ниву Іван купив собі за гроші, які .... .  (В.Стефаник.«Камінний хрест») .

Достатній рівень
(Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал.)
1.       Неоромантизм – це…
2.                Поясніть назву твору «Камінний хрест».
3.                Назвіть персонажів- людей «Лісової пісні», один охарактеризуйте?

Високий рівень
(Правильна, змістовна, цікава відповідь оцінюється у 2 бали.)
1. Яку основу має драма-феєрія Лесі Українки «Лісова пісня » ?
2. Порівняйте образи Мавки й Килини з «Лісової пісні» Лесі Українки.
3. Ідейно-художній аналіз поезії Лесі Українки "Стояла я і слухала весну...".



Контрольна робота
Творчість В. Стефаника, Лесі Українки
Варіант II
Початковий та середній рівні (Кожна правильна відповідь оцінюється в 0,5 бала.) Продовжіть речення або визначте правильне твердження.

1.                Світоглядна декларація сильної вольової особистості є у вірші Лесі Українки:
 А «І ти колись боролась, мов Ізраїль...»;
 Б «Уста говорять: "Він навіки згинув!.."»;
 В «Contra spem spero!»;
 Г «І все-таки до тебе думка лине...».

2.Про кого з героїв сказано у творі «Лісова пісня» Лесі Українки:
Люблю старого. Таж якби не він,
Давно б уже не стало сього дуба,
Що стільки бачив наших рад, і танців,
І лісових великих таємниць?
А Лукаша;
Б Лісовика;
В Перелесника;
Г дядька Лева.

3.Перша збірка В.Стефаника  мала назву:
А «Дорога»;
Б «Синя книжечка»;
В «Камінний хрест»;
Г «Моє слово».

4.  У  творі Лесі Українки «Лісова пісня» події відбувалися:
А  у полтавському гаї;
Б  у волинському лісі;
В  на Буковині;
Г   у Карпатських горах.

5. До церкви Іван Дідух ходив лише.... (В.Стефаник.«Камінний хрест»).
6.  Іван Дідух ... у щасливе життя на чужині  (В.Стефаник.«Камінний хрест»).

Достатній рівень
(Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал.)
1.                Драма-феєрія — це...
2.                Які проблеми порушує Леся Українка у поемі "Лісова пісня"?
3.                Назвіть міфологічних персонажів, зображених у «Лісовій пісні», одного охарактеризуйте.
Високий рівень
(Правильна, змістовна, цікава відповідь оцінюється у 2 бали.)
1.                1.Яке соціально-історичне явище лягло в основу новели В. Стефаника «Камінний хрест»?
2.Порівняйте образи Лукаша і Мавки з драми-феєрії Лесі Українки «Лісова пісня».
3. Ідейно-художній аналіз поезії Лесі Українки «Contra spem spero!».


Комментариев нет:

Отправить комментарий