четверг, 22 декабря 2016 г.

Контрольна робота
Творчість І. Я. Франка
Варіант I
 Початковий та середній рівень
I. Завдання з вибором однієї правильної відповіді ( по 0,5 балів ).
1. Який вірш є програмним для всієї творчості І. Франка?
а) «Гімн»
б) «Декадент»
в) «Народе мій…»
г) «Гримить»
2. Яка поезія із збірки «Зів'яле листя» є автобіографічною?
а) «Ой ти, дівчино, з горіха зерня»
б) «Чого являєшся мені у сні?»
в) «Тричі мені являлася любов»
г) «Червона калино, чого в лузі гнешся?»
3. Назвати першу збірку І.Франка:
а) «Зів'яле листя»
б) «З вершин і низин»
в) «Баляди і роскази»
г) «Із днів журби»
4. Яка збірка є перлиною не лише Франкової, а й світової інтимної лірики?
а) «Зів'яле листя»
б) «З вершин і низин»
в) «Мій ізмарагд»
г) «Із днів журби»
5. У вірші «Декадент» І.Франко порушує тему
а) ролі поета й поезії в житті суспільства;    
б) долі жінки;        
в) боротьби із поневолювачами;
г) батьків і дітей.
6.  Роксана з «Легенди про вічне життя» віддала чудодійний горіх
а) аскету;
б) Птолемею;
в) Олександру;
г) поету.
7. Підзаголовок «Із записок відлюдька» має твір І.Франка
а)  «Сойчине крило»;
б)  «Перехресні стежки»;
в)  «Украдене щастя»;
г)  «Мойсей».
8. Лист Хомі у новелі «Сойчине крило» надійшов із міста
а) Мукден;
б) Порт-Артур;
в)Варшави;
г) Мурманська.
9. За сюжетом народної «Пісні про шандаря» написаний  твір
а) «Кам'яна душа»;
б) «Сойчине крило»;
в) «Украдене щастя»;
г)  «Легенда про вічне життя».
10. Ставлення Анни і Михайла до Миколи можна назвати
а) людяним;
б) безжальним;
в) великодушним;
г) співчутливим.
11. Віршовий розмір «Гімну»
 а) ямб;  
 б) хорей;          
 в)  дактиль;
 г) анапест.
12. Жанр твору «Украдене щастя»
а) драма;    
б) трагедія;         
в) трагікомедія;
г) комедія.

Достатній рівень
13. Установити відповідність між жанром і назвою творів І.Франка ( по 0,5 балів ).
1. Поезія                                                          А «Борислав сміється»
2  Лірична драма                                            Б Збірка «Зів'яле листя»
3. Поема                                                          В «Украдене щастя»
4. Соціально-психологічна драма                Г «Чого являєшся мені у сні?»
                                                                         Д «Мойсей»

14. Дайте словесну відповідь ( по 1 балу ):
1. Своє захоплення жінкою-матір'ю, безсмертним полотном Рафаеля Франко висловив у творі…
2. Яка тема і провідний мотив поезії « Чогоявляєшся мені у сні»?

Високий рівень
15. Напишіть міні-твір на одну із тем ( 3 бали ):
1).  Напишіть твір-роздум «Від кохання страждають навіть боги»
2).  Назвіть, які ідеї, розкриті в поемі «Мойсей», є актуальними й для нашого часу чи стають ще актуальнішими, аніж на початку XX століття.





Контрольна робота
Творчість І. Я. Франка
Варіант II
 Початковий та середній рівень
I. Завдання з вибором однієї правильної відповіді ( по 0,5 балів ).
1. У пролозі до якого твору Франко висловив віру у свій народ, його гідне майбутнє?
а) «Іван Вишенський»
б) «Гімн»
в) «Декадент»
г) «Мойсей»
2. Яка збірка є перлиною не лише Франкової, а й світової інтимної лірики?
а) «Зів'яле листя»
б) «З вершин і низин»
в) «Мій ізмарагд»
г) «Із днів журби»
3. Назвати першу збірку І.Франка:
а) «Зів'яле листя»
б) «З вершин і низин»
в) «Мій ізмарагд»
г) «Баляди і роскази»
4. Яка поезія із збірки «Зів'яле листя» є автобіографічною?
а) «Ой ти, дівчино, з горіха зерня»
б) «Чого являєшся мені у сні?»
в) «Тричі мені являлася любов»
г) «Червона калино, чого в лузі гнешся?»
6. Який вірш є програмним для всієї творчості І. Франка?
а) «Гімн»
б) «Декадент»
в) «Каменярі»
г) «Народе мій…»
д) «Гримить»
7. Скільки років блукав Мойсей пустелею (за поемою І. Франка „Мойсей”)?
а) 20;      б) 40;     в) 60;    г) 80.
8. Глибокий філософський твір про взаємини вождя і народу, про долю України, її майбутнє — це:
а) поема «Мойсей»;
б) поезія «Гімн»;
в) поезія « Декадент»;
г) драма «Украдене щастя».
9. З якого вірша ці рядки:
Я син народа,
Що вгору йде,
Хоч був запертий в льох.
а) «Гімн»;
б) «Ой ти, дівчино, з горіха зерня»;
в) «Декадент»;
г) «Сікстинська мадонна».
10. «Ліричною драмою» названа така поетична збірка І. Франка:
а) «Із днів журби »;
б) «Мій Ізмарагд»;
в) «З вершин і низин»;
г) «Зів’яле листя».
11.  Вершина громадянської лірики поета — збірка:
а) «Зів'яле листя»;
б) «З вершин і низин»;
в) «Мій ізмарагд»;
г) «На лоні природи».
12.Символ вічної жіночності, материнства, краси змальований Франком у творі:
а) «Ой ти, дівчино, з горіха зерня...»;
б) «Сікстинська мадонна»;
в) «Чого являєшся мені...»;
г) « Декадент».

Достатній рівень
13. Установити відповідність між назвою і жанрами творів І.Франка ( по 0,5 балів ).
А «Сойчине крило»                                          1. Поезія
Б  Збірка «Зів'яле листя»                                   2. Новела
В «Украдене щастя»                                         3. Поема
Г «Чого являєшся мені у сні?»                        4. Соціально-психологічна драма
Д «Мойсей»      
                                              
14. Дайте відповідь ( по 1 балу ):
1. Який підзаголовок має збірка  І. Франка «Зів'яле листя»?
2. Відповіддю на чиї слова  І.Франко написав вірш «Декадент»?

Високий рівень
15. Напишіть міні-твір на одну із тем ( 3 бали ):
1).  Напишіть твір-роздум «Від кохання страждають навіть боги»
2).  Назвіть, які ідеї, розкриті в поемі «Мойсей», є актуальними й для нашого часу чи стають ще актуальнішими, аніж на початку XX століття.




Комментариев нет:

Отправить комментарий